I Fredags var der en flok frivillige der gik i gang med at ordne det store akvarie nede på damhavens skole, vi var alle blevet enige om at det skulle være malawi akvarie med sandbund. Vi fik alle stumperne hjem, til pumperne/lysstofrør, fik hentet sand, granitsten osv - så nu skulle det bare spille. Vi gik i gang med at tømme akvarie, og få fiskene fanget ud - vi må desværre ikke fjerne piratfisken - så det er en malawi biotop med piratSmil
vejle akvarieforeningvejle akvarieforeningvejle akvarieforening
Ole, Gert, Lene, Hakon & Allan F. gik igang kl. 14.00, sikke da et arbejde, det tager alligevel noget tid at få tømt en 960L  - Så  der blev suget i nogle slanger og fjernet noget grus
akvarie_damhavenakvarie_damhaven1akvarie_damhaven_2
Men nu er det også blevet rigtig flot - godt arbejde

vejle akvarieforening



Og ja, piraten overlevede.....

vejle akvarieforening