Så går vi hastigt mod sommeren, men derfor går Vejle Akvarieforening nu ikke helt istå.
Der er sket en lille smule på siden bl.a. er Dansk Akvarie Unions nyhedsbreve kommer på.
Husk sommer afslutningen ude ved Ole, hvor vi hygger i hans akvarierum, med mere end 70 akvarier + 1 kryb, vi giver lidt mad denne aften, så husk hele familien er altid meget velkommen.
Ellers arbejder vi med
1) Turen til Holland, det går fremad
2) Arrangere foredrag+ture til efterår/vinter sæson
3) Vi leder med lys og lygte efter et fast sted hvor Vejle Akvarieforening kan være
4) Brainstormer med evt. alternativ til Akvamesse/hvad skal vi februar 2013
Vi har bestyrelsesmøde igen tirsdag d. 29. maj
Alle gode ideer modtages gerne på bestyrelse@vejleakva.dk
Der er sket en lille smule på siden bl.a. er Dansk Akvarie Unions nyhedsbreve kommer på.
Husk sommer afslutningen ude ved Ole, hvor vi hygger i hans akvarierum, med mere end 70 akvarier + 1 kryb, vi giver lidt mad denne aften, så husk hele familien er altid meget velkommen.
Ellers arbejder vi med
1) Turen til Holland, det går fremad
2) Arrangere foredrag+ture til efterår/vinter sæson
3) Vi leder med lys og lygte efter et fast sted hvor Vejle Akvarieforening kan være
4) Brainstormer med evt. alternativ til Akvamesse/hvad skal vi februar 2013
Vi har bestyrelsesmøde igen tirsdag d. 29. maj
Alle gode ideer modtages gerne på bestyrelse@vejleakva.dk