legoland 2014

Så er vi kommet godt ind i 2014, tusind tak til alle for et godt fremmøde til Legolandturen, og et stort tak til Jacob for rundvisningen.

Der er en masse billeder i fotoalbummet HER (tak til Benny)

Hold øje med siden vedr. hyggemødet d. 21. januar